Tree of Savior Forum

[SA] Empire (Brazilian Guild)

Actually you did not finish with your 3 friends and wink because wink was the 4th person in the party and i spoke to him after it happened and he said he lost a instance because of you guys so again shut the hell up and stop trying to cause problems because you already have a bad rep.

Also if you did finish the party after i left its because you guys came back AFTER planning all this stupid crap to begin with to try and do damage control because you and your friends reputation is so damn bad get over it dude you fked up and now your trying to cover your @ss with stupid stunts like this.

Again this could all go away if you didnt act like a retard.

Also I like how you don’t even speak about acting like your all big and tough to Sumerr when you JUST hit rank 7 on april 11th and guess what the proof is there tough guy guess you have nothing to say about that right?

1 Like

Whatever dude, u quit the dungeon and we finish the dungeon with just 4 members cause u troll. Please stop talking cause u are just a ■■■■ person :3

Uh huh whatever you say dude look at your responses dude you dont have anything else to say but say crap like that next time before picking a fight with someone know that there is always someone out there stronger and smarter then you you should learn to be more humble cause right now you are acting/looking like a fool.

Also with this post it will be my last post in this thread no time to waste on pathetic people like you that try and get there jollies off trying to troll others and make other people miserable. Good bye.

1 Like

PIXTOLA!!!

1 Like

From a Guild Member:

I don’t see people of EMPIRE caring about bad reputation, since we already have like 28/30 members (TOP PLAYERS), a proof of this is that we are at WAR against 7 guild… 4 of then you can’t even find members anymore (they most likely quit the guilds) 2 of then is just easy frags and the last one (Lunatics) at least try to fight, lose, but try!

We have no problem leveling in ANY spot, or doing WordBosses, can’t say the same for our enemies.

Don’t confuse arrogant with not having fake modest. EMPIRE is a good guild, and knowing so, we are just looking for the best players around to fully complete the guild.

Finally, if one of my guild friends called you Noob, probably he had a reason; and if you are not satisfied with it… create a guild or find one, try to prove him wrong, bring war to us. I AM COUNTING ON IT!

3 Likes

How do I like it more than once?

Bixa a senhora é destruidora mesmo viu viado?

1 Like

Sumerr is #1 (drops mic)

Acho meio bizarro quando vejo uma lista de exigências assim! kkkk eu passo, leio e dou muita risada porque isso realmente me diverte! kkkk

É mais fácil conseguir o visto pros EUA (e olha que eu não precisei de tanta comprovação kkkkk) do que entrar pra uma guilda se for ver hein kkkk bizarro!

É como eu disse pra uma outra guilda “NONsense” aqui no fórum tb, daqui a pouco vão pedir pra você escanear comprovante de residência, holerite ou comprovante de IR, não ter restrições no SPC/SERASA e etc etc etc…

Não precisa TANTA BABAQUICE pra um joguinho, né?
Tivemos uma das maiores guildas no Rag “oldtimes” kkkk no servidor Chaos e NUNCA tivemos isso e era diversão quase todo dia e as guildas que tinham toda essa parafernalha toda acabava em 1 mês ou 2… era passa 1…2…3 GdE’s cagadas e saía porrada pra tudo que é lado e a gente se mijava nos erros e tirávamos sarro e permanecíamos cada vez mais fortes \o

Menos né galera! kkkkkk É SÓ A PORRA DE UM JOGO! KKKK

3 Likes

Cada guild tem seu método de recrutamento baseado na sua forma de jogar. Acho que não cabe a você julgar isso e nem a ninguém, cada um com seu cada qual.
Esse método era utilizado desde a época antiga do rag para filtrar pessoas tóxicas e com pouca jogabilidade, se não concorda basta ignorar. Acredito que seu comentário é que foi babaca.

Não acho que eles tão errados em querer filtrar quem entra, só acho engraçado fazer essa parafernália toda e recrutar jogador tóxico mesmo assim hahaha

2 Likes
12 Likes

Rapaz, eu já fui dessa guilda em outro jogo, tinha as mesmas exigências e mesmo assim, em vez de diminuir o preço de items para outros membros e coisas do tipo, o pessoal dava de boas os itens, tinha graça toda hora no chat e o pessoal era bem organizado. Pelo que eu saiba essa guilda já existe em vários mmo´s então ela não acabou em 1 ou 2 meses. Tipo, legal você não gosta de ver essas coisas assim, só sai do tópico ‘-’

Eu mesmo só não peço pra voltar para a guilda porque eu estou trabalhando e faço faculdade e não posso garantir algum compromisso constante no jogo, mas isso não me faz ficar falando bobeira de “nossa quanto requerimento, não gostei disso, então é uma merda porque eu não gosto, pera, tenho uma boa ideia, vou falar isso aqui no forum tap tap tap”

Eita, quem é ai rsrs?

Vands, eu era um Guardian/Duelist da guilda la do Aura Kingdom.

Não lembro =/, era esse mesmo o nick?

Vince, um Fah sem grife.

É ESSA AI A GUILD QUE TOMA PAU DIARIAMENTE PRO FOFÃO E PRO CAPITÃO AMÉRICA?

1 Like

Rapaz entao tava Daotsuki, faz tempo que não uso esse nick.

Isso aí é a mesma coisa que Fah tentou fazer com a Quantic. Esse tanto de frescura, essa tentativa de fazer a guild com uma “filosofia” e tudo mais. Guild assim é só questão de tempo pra falir… Até porque o Vince, assim como o Fah, não dura muito nos jogos. Fica uns meses e some, aí fica tentando ser lider sem jogar e a guild morre.