OMG!
You should really LEARN english.
Suspended DOESN’T MEAN Banned.
Stop Embarrassing Yourselves <
OMG!
You should really LEARN english.
Suspended DOESN’T MEAN Banned.
Stop Embarrassing Yourselves <
according to your logic the new player that started 2 days before the DPK bug should be punished for getting extra monster gems while questing not knowing the normal drop rate of said item. or how about the people who logged in like a normal day and went to any zone in the game game to finish farming whatever material they happened to farm like green charog horn and got 1 or 2 horns before realizing something was fishy and stopped and now because they have 2 extra items on their account they are suspended but i guess they are criminals right?
I guess by your logic people in real life who get put in prison for 10 years only to be found innocent and acquitted are not entitled to compensation for the 10 years of their life. It is the exact same concept there are people who had 1 or 2 items on their account from the DPK bug but are getting the same 4-7 day punishment as those that have 500 monster gems and 300 hunting ground cubes. but no heaven forbid players get compensated for being minor offenders. i guess we should put people who Jaywalk in prison with people who murdered someone.
engraçado jogador random, querendo da opinião para jogadores com 3000K de horas + , você farma? vai ET ? sauulus, Crystal mine Solo ? farma ARMA laranja ? ABRE PRACTONIUM com 5 A 6 personagens Por dia no nivel Maximo ? Sendo Nivel 130 em um MÊS ? e colocou Token AGORA ? e um MÊS eu comprou 2 Token e tó com +3 personagens no
nivel maximo , e ainda trabalho para comprar TP, agora me diga quem e o idiota nesse ataque de raiva e ciumes ?
Faço tudo isso e também to puto com essa compensação ridícula que deram… Cheio de gente que não teve os items apagados, tem trocentos cubos de HG no inventario e ainda recebeu as duas compensações… Tem que ficar puto mesmo.

bom, eu já parei de jogar hoje.
essa empresa é uma piada.
ninguém tem culpa de que vc é um doente mental que não sai de casa e se interna nesse jogo.
filho da puta desgraçado, trabalha pra comprar tp? animal
eu trabalho para comprar TP, e aquilo que eu achar melhor ,seu Vagabundo sustentando pelos pais ou avôs, seu escroto do cacete, ta achando ruim kita Troxa.
Doente e você que tem inveja por coisas, que são codificadas por código binário , e um jogo online, mentalidade de criança do caralho vai procurar um homem para você cair de boca no instrumento sexual dele… seu câncer…
PS: Filho da Puta e você e seu pai e sua progenitora e uma Prostituta … Já vai tarde Câncer Otário.
This topic was automatically closed after 60 days. New replies are no longer allowed.