Tree of Savior Forum

Team Character Slots

ENGLISH VERSION
Hi everyone, I would like to make an appeal and a possible suggestion for game developers to increase the possible number of character slots, or just think of possible “events” where it is possible to purchase items that expand character slots. I remember a very old event, and so I remember one of the only ones that had TP reward for the players that were at that time level 330, which was the maximum level. Unfortunately I started playing just this season and could not take advantage of these “free TPs” to expand my character slots. It is suggested that more events such as these be performed, not necessarily offered TP as a reward, but rather the possibility of expanding the character slots, since many people, as in my case, can not afford them with money real but love the game and would like to explore and make the most of all the classes and adventures that the game provides us.

PORTUGUESE VERSION
Olá pessoal, gostaria de fazer um apelo e uma possível sugestão para os desenvolvedores do jogo para que aumentassem o numero possível de espaços para personagens, ou que apenas pensassem em possíveis “eventos” em que seja possível adquirir itens que expandam os mesmos. Lembro de um evento muito antigo,e pelo que me recordo um dos únicos que teve como recompensa TP para os jogadores que na época estavam level 330, que era o level máximo. Infelizmente comecei a jogar justamente nesta época e não pude aproveitar estes “free TPs” para conseguir expandir meus espaços para personagens. Fica a sugestão para que sejam realizados mais eventos como esses, não sendo necessariamente ofertado TP como recompensa, mas sim a possibilidade de expandir os espaços para personagens, visto que muitas pessoas, como é o meu caso, não possuem condições para compra os mesmos com dinheiro real mas amam o jogo e gostariam de explorar e aproveitar ao máximo todas as classes e aventuras que o jogo nos proporciona.

1 Like