Options in the End Game:
Earth Tower = Tedious and tiring
PVP = generalized mess
In some other games (I do not know if it is allowed to speak names of other games) they work with Scheduled Quests, at some times of the day the quest starts, players face enemies, bosses, nothing as complicated or tedious as running around in circles. And they get items to store and exchange for the tops.
In this way the players have fun, it is not mandatory to set up groups with specific classes, each enters the character who likes to play, the quests could have 10 or more participants, thus increasing the chance of having different classes and from time to time BMI can bring new quests, new bosses, etc.
Another thing I would like you to change is that the difference in weapon damage with transcendence is very absurd. The only justification for this would be the Earth Tower which is how I’ve already said a failure of the game.
As for PVP is still far from attractive, I just say it would be better if everyone could use equipment with equal potential.
Find out how other MMORPGs work, there are very simple things that can be done to improve or even “save” the game.
One more suggestion: The game hangs a lot trying to load customs, weapons, hats from other players, could have an option to limit the amount of players and let the game lighter, for example, up to 10 players can be loaded the graphic of customs and The rest appears with a standard clothes, hair, etc.
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Texto em português - Brasil
Sugestões para o End Game
Opções no End Game:
Earth Tower = Tedioso e cansativo
PVP = bagunça generalizada
Em alguns outros jogos (não sei se é permitido falar nomes de outros jogos) eles trabalham com Quests Agendadas, em alguns horários do dia a quest dá inicio, os jogadores enfrentam inimigos, bosses, nada tão complicado ou tedioso como ficar rodando em circulos. E eles ganham itens para guardar e trocar pelos equipamentos “tops”.
Desta forma os jogadores se divertem, não é obrigatório montar grupos com classes específicas, cada um entra com o personagem que gosta de jogar, as quests poderiam ter 10 ou mais participantes, assim aumenta a chance de terem classes diferentes e de tempos em tempos a IMC pode trazer quests novas, chefes novos, etc
Outra coisa que gostaria que mudassem é que a diferença no dano das armas com transcendencia é muito absurda. A única justificativa para isso seria a Earth Tower que é como eu já disse um fracasso do jogo.
Quanto ao PVP ainda está longe de se tornar algo atrativo, apenas digo que seria melhor se todos pudessem usar um equipamento com potencial igual.
Procurem saber como funcionam outros MMORPG, tem coisas muito simples que podem ser feitas para melhorar ou até “salvar” o jogo.
Mais uma sugestão: O jogo trava muito tentando carregar costumes, armas, hats de outros players, poderia ter uma opção para limitar a quantidade de players e deixar o jogo mais leve, por exemplo, até 10 players podem ser carregado o gráfico dos costumes e o restante aparece com uma roupa, cabelo, etc padrão.
