Hi 
i´ve been playing Tos since opening and decide going pardoner ofc for money making, even with the lack of info we got about the class.
Am here to give an little info bout making money with this class since we close on F2P and hope the others pardons around server stop with charity work.
How Spell Shop works : You can Leave an AFK shop selling your buffs
About Duration : with Spell Shop: Duration Atribute you can extend Buffs for 1 HOUR
About costs: For every buff an priest use on party or just himself he uses only an 1 item
But for selling on shop you use 10 So :
Holy water (Asperion):50 Silver x 10 = 500 silvers
Holy powder(Blessing): 20 Silver x 10 = 200 silvers
Gylotis(Sacrament): 35 Silver x 10 = 350 silvers
About IMC taxes : For every buff you sell on a shop imc charges 50% per sell
How is today´s market on Orsha/SA (which i played):I´ve seen pardons selling buffs for around 800-1200 per buff 
GEEZ !
Selling an buff for 1200 you only profit 100-200 silvers !!
Not saying you must charge 10k for an buff, but 100 silvers is ridiculous.
It tooks around 180 levels to take an pardon for that stage please value your efforts !
Hope i cleared some doubts
Nick in game: SantoDizimo
Server: SA
Eae 
Eu venho jogado Tos desde a abertura e decidi fazer um pardoner para ganhar grana é claro, mesmo com a pouca informação que se tinha sobre a classe na epoca
Eu to aqui pra ensinar um pouco sobre essa classe ja que o F2P ta logo ai
e torcer para que os outros pardons do server parem com o serviço comunitario
Como funciona o Spell Shop: Você pode deixar uma Loja afk vendendo seus buffs
Sobre a duração: Com o atributo Spell Shop: Duration você pode extender a duração do buff para até 1 HORA
Sobre os custos: Para cada buff que um priest usa na party ou solo ele gasta 1 item
Mas para vender esse buff na loja ele gasta 10 então:
Holy water (Asperion):50 Silver x 10 = 500 silvers
Holy powder(Blessing): 20 Silver x 10 = 200 silvers
Gylotis(Sacrament): 35 Silver x 10 = 350 silvers
Sobre a taxas da IMC: Para cada buff que você vende na loja a IMC cobra 50% de taxa por venda
Como está o mercado hoje em Orsha/SA (dos quais eu joguei): eu vejo pardons vendendo buffs por 800-1200 por buff 
CHESSUS !!
Vendendo um buff por 1200 você só lucra 100-200 silvers !!
Não estou dizendo que você deve cobrar 10k por um buff, mas 100 silvers é ridiculo
Leva cerca de 180 niveis para um Pardon chegar nesse ponto, por favor valorizem seus esforços !
Espero ter tirado algumas duvidas
Nick no Jogo: SantoDizimo
Servidor: SA