After a lot of time on skill simulator and analyzing lots of skills that I already upped, I start to doubt about what I believed.
My doubt is: Have the Monk’s Skills a fix damage according to the damage of description, unstead of level of stats like STR? (unlike the skill HEAL that is influencied by INT) If this is correct: Everytime a skill is influencied by stats will be in the description?
I was putting almost every stat on STR because monk have phisical attacks, but now I saw that maybe this damages of skills are fixed and had nothing to do with the stats, unlike the skill “Heal”, that is influenced by INT.
I dont care on make a Character all over again, now I know how to up fast, but I need to know If I’m right on this question.
Thanks for your attention!
(In portuguese)
Gastei bastante tempo no skill simulator e analizando as skill que eu upei, já estou no rank 4, e agora que percebi e surgiu a dúvida:
As skills de Monk tem um dano fixo de acordo com o Level da skill e são independentes da quantidade de STR do MONK? (diferente da Skill Heal que é afetada pela INT?).
Eu estava colocando quase tudo em STR porque tinha visto na descrição que os danos são “Físicos”, mas depois de assitir vários vídeos e analizar as Skill que eu já tenho, ví que sempre é limitado a descrição da skill.
Não me importo em fazer outro Monk já peguei a manha de upar rápido, mas não posso perder tempo com algo que não faz mais sentido.
Obrigado pela atenção e pela força desde já!