Dragoon
http://wiki.brasiltreeofsavior.com/images/thumb/1/19/1015_M.gif/130px-1015_M.gif
or
Templar
http://wiki.brasiltreeofsavior.com/images/9/9e/Class_templar_m.gif
USA =
I apologize because I’m using google translator because I can not speak English and do not know right ways also to write.
I will try to write the best possible way …
I ask the TOS veterans:
I love to play “tank” come from a game called “L2-Lineage 2”
I loved playing “WARLORD” and “PALADIN” but mostly “WARLORD”
always loved classes with damage to area, I was always in love forever!
style “PVE” love classes with enough defense classes able to complete a dungeon ground … because they have a great defense course …
QUESTION 1 = on that basis that I am talking like to know the opinion of you
what exactly a 'build “” tank "actually covers to withstand great damage but also cause enough damage ?? !!
QUESTION 2 ° class = “TEMPLAR” would be a “Paladin” of “L2”
I’ll pass on to you a ‘build’ I created and would like the opinion of you about it? !!! please
this “build” I did it “LINK CLICK MY BUILD”
this “build” I did it, this build I did it based on healing me too,
DRAGOON = will be the fact that the class dragoon use spear influences more damage in area
my question is: what exactly would be a build that would fit within the
world of “TOS” a class with a lot of defense and relevant damage ???
I THANK ALL HELP !!
PT-BR =
peço desculpas pois estou usando google tradutor, pois não sei fala ingles e não sei formas corretas também de se escrever.
irei tentar escrever da melhor forma possivel…
pergunto ao veteranos TOS:
Eu amo jogar de “tank” venho de um jogo chamado “L2-Lineage 2”
eu amava jogar de “WARLORD” e “PALADIN” mas principalmente “WARLORD”
sempre amei classes com dano em area, sempre fui apaixonado sempre!
do estilo “PVE” adoro classes com bastante defesa, classes capazes de termina uma dungeon solo… pelo fato de terem uma ótima defesa claro…
PERGUNTA 1° = com base nisso em que estou falando gostaria de saber na opinião de vocês
qual seria exatamente uma “build” “tank” de verdade capas de resistir a danos grande mas também causar bastante danos!!??
PERGUNTA 2° = a classe “TEMPLAR” seria uma “Paladin” do “L2”
eu irei passar aos senhores uma “build” que eu criei e gostaria da opinião dos senhores sobre ela?!!! por favor
essa “build” eu fi ela, essa build eu fiz ela me baseando em cura também,
DRAGGON = sera que o fato da classe dragoon usar lança influencia mais o dano em area
mas minha pergunta é seguinte: qual exatamente seria uma build que se encaixaria dentro do mundo de “TOS” uma classe com muita defesa e com danos relevantes???
AGRADEÇO A AJUDA DE TODOS!!