Tree of Savior Forum

Boruta Dinheiro

Fala serio… É cada uma viu kkkk

Capo, se llama acuerdo diplomático. Te pensás que vamos a pagar para que nos defiendan? Ademas estas acusando algo muy grave sin evidencia. Nadie de nuestra guild pago/negocio items por un beneficio de protección. Un genio dijo algo muy sabio “la fortaleza de tu agravio demuestra la debilidad de tu argumento”.

Agora em MiGuXês:
a ki Pontu xXxEGaMuxXx…A paRadISe taH koBRanu $$$ (ReAu) PRAh KARREgah axXx OTraxXx guIlDxXx NU BORUtAh… axXx GUILdxXx kI acEItARaM atEH u MOMeNtu sAUm KOliSeUmdRAgOn i A 3° kOLOcadeENHAh NU boRutah… alGuem PodeRiah mArCaH uxXx Adm praH VERIFICaREM iXXU!!! eh riDICULu… KONVERsEI EM + dI 50 DIsCOrD DI guILDxXx i elExXx UxXx liderExXx Me fALARam iXXu ki a PaRaDise KObrow $$$ PraH KaRReGAH nu BoRuTah

Resentment plus immaturity equal this post :smiling_face_with_three_hearts:

Cool Story bro, i think need more ninjas & robopirates, but cool anyway.

Meanwhile “tits or never happend” best of regards.

Coliseo “RMT” Dragon <3 (or we should be named ColiseoWhaleon?)

Se filtro la forma de pago!

Despidanse de sus cuentas linces ballenatos! Ahora Kim va a poner cartas en el asunto. Slds

Source:

Eu sou a Lori, líder da Turma do Bairro. Nós fomos os terceiros colocados. Com pouco mais de 10 membros e o mínimo de organização, nós CONQUISTAMOS nosso 3º lugar, não tivemos NENHUMA negociação com a guild Paradise de NENHUM tipo em relação ao Boruta e a NADA. Eu não sei dizer em relação a 2º colocada (que passou a gente de repente, estávamos em 2º lugar). Então assim, eu sugiro que você antes de acusar qualquer guild, poste PROVAS, porque eu desafio qualquer um a postar algum print de qualquer suposta negociação feita com a Paradise. Tire nosso nome do meio disso.

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

E aquele sítio em Tenet Farm que a galera da paradise frequenta?!? Vai falar que não foram vcs que deram como pagamento?!?!

#TDBnaprisão

Falou o gringo arrombado. Se fodeu eu posso te xingar na minha língua e tu nunca saberás o que é.

What to expect from paradise guild?
Trash guild with the most refinated human scum players.

IMC will not care about it. They can’t do anything to whales and exploiters.
At least they are not using hook64 to instakill boruta yet. :partying_face:

I allways treat with people of your guild, and all are pretty nice. I don’t have anything again you or Cafezinho da 6. But support an accusation with any prove, plus the accusation is about “RMT” i think you need to separate your personal issues with paradise, because there’s not only paradise who are involved in this gossip, we (Coliseo Whaleon) are involved too, so every time you reafirm this gossip, just because you dont like/hate paradise, we also sink.

And think for 2 seconds, who can made this accusation, is pretty obvious (not the player, the guild).

This post only demostrates how people make up lies about Paradise all the time. The fact that my guild (it’s Coliseo btw) was named in this acussation made me open my eyes, and I actually thank you for showing me who to believe next time I see one of these posts. I hope you work hard next time and get in top 3 guilds from the bottom of my heart, that way you wont have to show your resentment in public. (Btw I would love to see a screenshot of those 50 discords!, sounds incredible, sure u have lots of time to talk)

Qué diría el Mati de esto

Algo racista para generar odio hacia la guild del resto de los players. En el tiempo que jugo se comio como 8 denuncias en el foro, y en LoL le banearon 5 cuentas cuentas por toxico.

boruta dinheiro 48039925_1803298733115802_1820321313160429568_n